Espot i Illa es reuniran per reforçar la cooperació transfronterera entre Andorra i Catalunya
A més de la reunió amb Illa, Espot també té previst reunir-se amb Carlos Prieto
El cap de Govern, Xavier Espot, mantindrà pròximament una reunió amb el president de la Generalitat, Salvador Illa, amb l’objectiu d’enfortir la cooperació transfronterera entre Andorra i Catalunya i aprofundir en diversos àmbits d’interès compartit.
La trobada servirà per abordar qüestions relacionades amb les relacions institucionals, la coordinació entre territoris i els projectes de col·laboració que afecten les dues administracions.
La voluntat és continuar impulsant iniciatives conjuntes que permetin millorar els vincles econòmics, socials i territorials entre Andorra i Catalunya.
A més de la reunió amb Illa, Espot també té previst reunir-se amb Carlos Prieto per tractar diferents assumptes vinculats a la mobilitat i les connexions entre el Principat i els territoris veïns.
Afegeix un comentari nou
Notícies relacionades
Concòrdia sol·licita la compareixença d'Imma Tor per resoldre dubtes del sistema Entry Exit