Activat l'avís groc per tempestes aquesta tarda a Andorra
La situació canviarà a partir de mitja setmana, quan les altes pressions s'imposaran i afavoriran un temps més estable
El Servei Meteorològic ha activat un avís groc per la previsió de tempestes aquest diumenge a la tarda, a causa del pas d'un front que farà augmentar la inestabilitat al Principat.
Les precipitacions es preveu que siguin, en general, breus i afectin principalment el nord i l'est d'Andorra. Tot i això, les tempestes podran ser localment intenses i anar acompanyades d'aparell elèctric.
De cara als pròxims dies, la setmana començarà amb alguns ruixats de tarda, però la situació canviarà a partir de mitja setmana. Les altes pressions tornaran a imposar-se i, amb l'arribada d'una nova massa d'aire càlid, el temps serà més estable, assolellat i amb un nou ascens de les temperatures.
Afegeix un comentari nou
Notícies relacionades
Societat
Andorra estudia reforçar la normativa d’incendis davant l’augment d’edificis de gran alçada
Societat