Andorra i França intensifiquen la lluita contra el contraban al Pas de la Casa
França i Andorra reforçaran la cooperació policial per combatre el contraban de tabac al Pas de la Casa
En el marc del Diàleg transfronterer Occitània-Andorra celebrat aquest divendres a Tolosa, el cap de Govern, Xavier Espot, i el prefecte de la regió d’Occitània, Pierre-André Durand, han posat en valor la bona cooperació existent entre França i Andorra en la lluita contra el contraban de tabac.
Tots dos mandataris han instat els serveis competents —sota l’autoritat dels prefectes i del Ministeri de Justícia i Interior— a reforçar aquesta col·laboració mitjançant mesures més contundents amb l’objectiu d’afeblir les xarxes criminals que operen a la frontera del Pas de la Casa.
Tot i que no s’han detallat públicament quines seran aquestes noves accions, ambdues delegacions han coincidit en la necessitat de mantenir una vigilància sostinguda i una coordinació estreta entre els cossos de seguretat dels dos països.
Añadir nuevo comentario
Notícies relacionades
Montaner quiere “priorizar la vivienda para los andorranos” ante el crecimiento demográfico
Los efectos del corte de la RN20 centran el encuentro entre Tor y Jean-Noël Barrot en París