Andorra acollirà la 4a edició del Saló d’Estudis a França el pròxim 18 de novembre
L’acte ha estat presidit per l’ambaixador, Nicolas Eybalin, i pel ministre, Educació i Universitats, Ladislau Baró
L’ambaixada de França a Andorra ha presentat aquest matí, juntament amb el Govern d’Andorra, la quarta edició del Saló d’Estudis a França, una iniciativa destinada a fomentar l’intercanvi educatiu i la mobilitat universitària entre els joves andorrans.
L’acte ha estat presidit per l’ambaixador de França, Nicolas Eybalin, i pel ministre andorrà de Relacions Institucionals, Educació i Universitats, Ladislau Baró Solà, que han explicat als mitjans els objectius i novetats de l’edició d’enguany.
La cita tindrà lloc el dimarts 18 de novembre, de 10 h a 17 h, al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. L’esdeveniment estarà obert a tots els estudiants de batxillerat de la Principat, independentment del sistema educatiu que segueixin.
A més, hi haurà un horari específic per a pares i mares, de 13 h a 14 h, per tal que puguin informar-se i aclarir dubtes sobre les opcions acadèmiques a França.
Segons ha informat l’ambaixada, més de 30 centres educatius i universitats de la regió d’Occitània hi seran presents, oferint informació sobre graus, formacions tècniques, beques i tràmits administratius per estudiar a França.
Els organitzadors destaquen que el saló s’ha consolidat com un punt de trobada clau per a estudiants que volen continuar la seva formació a l’estranger i que França continua sent una de les destinacions més sol·licitades pels joves andorrans.
Añadir nuevo comentario
Notícies relacionades
Montaner quiere “priorizar la vivienda para los andorranos” ante el crecimiento demográfico
Los efectos del corte de la RN20 centran el encuentro entre Tor y Jean-Noël Barrot en París