Protecció Civil manté la prealerta per onada de calor fins dimecres
El Servei Meteorològic ha activat un avís groc per tempestes per a aquest dilluns a la tarda
Protecció Civil ha informat que es manté la situació de prealerta per onada de calor fins aquest dimecres arreu del país. Les altes temperatures continuaran marcant els pròxims dies, fet que ha portat les autoritats a insistir en la necessitat d’adoptar mesures de prevenció per evitar afectacions a la salut.
A aquesta situació s’hi afegeix un avís groc per tempestes emès pel Servei Meteorològic d’Andorra per a la tarda d’aquest dilluns. Segons les previsions, els ruixats tempestuosos podrien anar acompanyats d’aparell elèctric i de ratxes de vent puntualment intenses en diversos punts del territori.
Davant aquest doble episodi meteorològic, Protecció Civil recomana extremar les precaucions i seguir les indicacions de seguretat.
Entre els principals consells hi ha mantenir-se ben hidratat, evitar l’exposició al sol durant les hores de màxima calor, protegir especialment els col·lectius més vulnerables i limitar les activitats físiques intenses a l’exterior.
Añadir nuevo comentario
Notícies relacionades
Begoña Gerpe aplaude a Coqui por negarse a pagar "la mitad de lo que gana al fisco español"